26 Mayıs 2008 Pazartesi

özür

cephaneni yokla. hangi yoldan devam edeceksin? ganimeti değil daha az kayıbı hesapla. doğruyu değil yanlış olmayanı seç. evlen, iki çocuk doğur. akşam için dolma pişir. yanına da salata yap. cacık da olur.

sessizlikten önceki son fırtına. saçlarınla eğlensin.. ne güzelsin. lerzesin, sessin. yok öyle değilsin. tam hatırlamıyorum afedersin

2 yorum:

ceyranda kalan dedi ki...

şimdi sen hepimizi toptan isyana mı sürükleyeceksin yani. seninki üç böyle aşağı benimki üç şöyle yukarı. olsun. karıştırma fazla. hem belki adamların da hayali işe gidip gelmek değildi. eğer çalıştığın iş hergün seni yeniden özel hissettirtecek başarılı hissettirtecek imkanları sunmuyorsa o da dolma pişirmek gibi oluyor. zira çalıştım biliyorum.

Ayse dedi ki...

adam bişey dediğim yok be, lafım kendime. hem de isyan filan yok. seçtiğimi meşru-makul gösterme çabalarım kendi kendime. adamla hiç alakası yok. zavallı adam.
başka türlü olsa beceremezdim zaten demeye..