22 Mayıs 2008 Perşembe

temizlik istiyorum

ev pis pis pis. heryerde oyuncaklar var. evin herhangi bir yerinden 1 metrekarelik bi alanı süpürecek olsam dışardan gelen biri o bir metrekarenin nerede olduğunu kolaylıkla söyleyebilir. sokakta kazı çaışmaları yaptılar ve dışardan içeriye giren toz % 400 felan arttı. o tozlar camlara yapıştı kaldı. çamaşırları katlamak istemediğim gibi katladıktan sonra dolaplara yerleştirmek de istemiyorum. çünkü dolaplarda yeterli yer yok. aman da aman! ben şimdi gidip büyük cengaverlere has bir edayla bu işlerin ortasına atlayacağım. bunları size neden söylediğime gelince, size söyleyebileceğim en zararsız şeylerim bunlardı derim. bir de evlerinizi derli toplu hayal ediyorum, kıymetini bilin derim. derli toplu olmasa da temiz olması kafi. evet bu kıymeti bilinmesi gereken narin bir konu. ve şimdi, gidip bu temizlikten ben de evim için oluşturmazsam daha fazla duramayacağım bu evde. bakmayın dağınıklığıma, pasaklılığıma. hem temizlemiyorum hem de dayanamıyorum bu kargaşaya. terkedip gitmek istiyorum. en iyisi temizleyip oturmak. böyleyken böyle..

2 yorum:

ayse dedi ki...

fatma sen benim tanıdığım en düzenli olmasa da en temiz insanlardan birisin. yemin ederim bak. mesela benim evimi annem temizlese senin temizleyeceğin kadar içime sinmez. lütefn bu konudaki huzursuzluğundan vazgeç artık sevgilim. üstelik evini hiçbir zaman gerçekten kirli gördüğümü hatırlamıyorum. sadece bazı işleri erteliyorsun. o da hayatta alınacak en güzel tavırlardan birisidir zaten. yarın yapabileceğin işi.. :)

bir de burası tam kadınlar hamamı gibi oldu ya lütfen arkadaşlar biraz da edebiyat biraz felsefe filan yapalım artık (özellikle poğça tarifi filan veren arkadaşlara sesleniyorum!!)

mesela en son kim nereyi gezmiş, nasılmış filan? olamaz mı böyle şeyler. neden olmasın? dın!

gazoz kapağı dedi ki...

evet ayşeye katılıyorum. senin evin temiz oluyor. bu nasıl oluyor bilmiyorum. nasıl oluyor öğretsene bana da. yani dağınıklık başka bir şey. onları sağa sola koyarsın biter. ama nasıl temiz oluyor söylesene bize? yerler nasıl yapış yapış olmuyor. mutfak tezgahlarında yağ birikintileri sırıtmıyor. halının rengi içindeki kiri nasıl fısıldamıyor. sadece dağınıklık, o da olsun be güzelim