11 Mayıs 2008 Pazar

sanırım başardım

sanırım başardım. evet. ben gerçekten değerli bir şey oluyorum bilgisayarın çok karakterli kişiliğine karşı parça parça zaferler kazandıkça. adıma şampanya patlatasın geliyor. sonra da gidiyor. zira haram. bugün Ales'e girdim. sözel sorular çok eğlenceliydi. Matematik değil. soruların çok basit olduğunu hissetmeme rağmen bu hissimi şıkır şıkır soruları yanıtlayarak doğrulayamadım. Ya ben matematik bilmek istiyorum, en azından MAT 1, ne olur istediklerimizi yerine gelse hemen. Cin çıksa ve "okey tatlım, hadi senin için basit bir şeyden kümelerden başlayalım ne dersin" dese. ben de " olur hemen başlayalım" desem. matematiği cinin varlığıyla büyülü, konuşmanın biçimiyle zevkli, olayın içeriyle faydalı hale getirsek. Tüm bunlar olmıcak ama di mi? bu sayfada küfür serbesti: ha siktir

Hiç yorum yok: