1 Haziran 2008 Pazar

yapmadım

babamın terasından bir panaromik istanbul fotoğrafı çekemedim. buraya koyamadım. aylardır doya doya ağlayamadım. muzsuzluktan kafamı duvarlara vuramadım. mutluluğa doyamadım. evimin tamamını hiç toplayamadım. pazardan aldığım sebzeleri yemek yapamadım. aldığım kitabı okuyamadım. okuduklarımı aklımda tutamadım. her zaman sakin olamadım. hep sinirli kalamadım. kendi kendimin kararını veremedim. beni sürükleyen rüzgara karşı koyamadım. hiç rüzgara karşı işeyemedim. adam olamadım. kadın kalamadım.

1 yorum:

ayse dedi ki...

fatma onu bunu yapmamış. fatma şunu bunu olmamış. fatma benim kıymetlimdir. fatma benim dostumdur. lütfen fatma ile ilgili şeyler yazarken uslubunuza dikkat edin. kırmayayım kalbinizi. fatmamın kalbi benim kuştüyü yatağımdır. fatma sevgilimdir:

o bir şey yaptı, ben bu şey oldum.