19 Haziran 2008 Perşembe

ben kimim-1

"cola turca'nın kapaklarını sakın atma aysel teyze
iki kapak getirene takım bardağı hediye"

öyle mutfak dolaplarından çekmecelerden filan kafalarında kukuletalarıyla fırlayıp aysel teyzeyi şaşırtmıyorlar mı, bayılıyorum ben o reklama. yüzümde dünyanın en salak ifadesiyle ekrana bakakalıyorum. bütün gün oturup aynı reklamı seyretsem sıkılmam. epeymanyakbirinsanportresiçizerimbuhalimle. bir de benim sahiden aysel teyzem var. parlement içiyor. gençliğinde erkek kılığına girip çektirdiği bazı fotoğrafları elime geçmişti bir ara. komşunun kızıyla sarmaş dolaş.. çok da yakışıklı olmuştu. epeysapıkbirinsanportresideçizebiliyorumbak!

ister ünlerim ister ünlemem. işte ben buyum.. (bu iki nokta meğer az önce üstüsteymiş, ne komik olurdu di mi :)) çok afedersiniz

2 yorum:

gazoz kapağı dedi ki...

ayşe, aysel teyzeni tanıdıktan sonra aklıma ilk gelen şey "Allahım benim niye böyle bir teyzem yok" cümlesi oldu. bu cümleyi bu yazınızla semirdiniz, şişirdiniz, koskocaman yaptınız. aşk olsun

jora silverstone dedi ki...

paylaşabiliriz dostum