24 Haziran 2008 Salı

üç kitap bir dalga

Ken Kesey'nin bir romanı daha varmış: sometimes a great notion Bir de Chuck Palahniuk'un bir romanı daha varmış: survivor
Bir de ayrıntı'dan çıkmış yeni: açıklamalı düz ülke
bir de facebook'ta grup kurmuşlar: "reading kerouac does not make you sophisticated" diye. then what does? diye iç sesimle cevap veresim geldi. bayılıyorum kendimle dalga geçmeye. çünkü o zaman şöyle oluyor: oo sen benle dalga geçiyorsun ama o dalga çoktan geçildi hem de benim kendim tarafından. onun için bana koymaz. hadi canım, anca gidersin (illa ki, benim dönmekte olduğum yollardan)

4 yorum:

gazoz kapağı dedi ki...

yolda,'yı okuyup bitirebildin mi merak ettim. bir de şimdi ne okuyacaksın onu merak ediyorum. aslında edebi olmayan ama senin seveceğini ummuduğum - çünkü gerçek ve de çünkü içten ama en mühim çünkü hata yaparken başkalarının çizgisinde olmadığı için pişman olmayı reddeden ama yine de içinde bir yalnışlık olduğunu sezen- bir kitap var ben de. öğrencilerimden biri vermişti. "hocam siz sevmezsiniz ama diye de eklemişti verirken". yanıldı.

jora silverstone dedi ki...

çok merak ettim adı nedir kitabın, yazarı kim?

jora silverstone dedi ki...

yoldanın ikinci yarısındayım. ilk kısımda arayıp da bulamadığım şey yavaş yavaş satırların arasından kendini göstermeye başladı. dur bakalım bitince anlatıcam meseleyi.

gazoz kapağı dedi ki...

eroin güncesi, yazan kızın adı da kanat güner. aslında çok duyulmuş bir şeymiş ama ben hiç duymamıştım. al sana arka kapak yazısı:
"Elimde enjektör, öylece kalakaldım. Çok klasikti, ama ben de arkamda bir şeyler bırakmalıydım. En azından ölümü tercih ettiğimi bilmeliler, diye düşündüm. Aslında hiçkimseye hiçbir şey borçlu değilim; alışverişi keseli çok oldu. Ama son kez bir iletişim denemesi yapabilirim. Uzaya gönderilen, hedefi yüzyıllarca ışık yılı uzakta olan sinyaller gibi. "
bu da kendisini göreceğin yer
http://www.netkitap.com/kitap/38769/eroin_guncesi.htm