14 Haziran 2008 Cumartesi

adamın biri

ben küçüktüm, ablam da küçüktü ama benden yine de on yaş büyük olduğuna göre benim küçüklüğümle onun küçüklüğü arasında pek de küçük olmayan bir fark vardı sanırım. Ben beş yaşındaydım. o da on beş. benim annem de on beş, mon beş dinlemeyen ve "kız çocuk buldun iş yaptır" mantığını icad eden "lazlara" mensup olduğu için ablama cam sildiriyorudu. Ablam camını hohlaya hohlaya silerken arkadaşlarından öğrendiği şu espiriyi bana yapmıştı ( lütfen ayıplamayın onun gençliğinde bu espiriler henüz yeni keşfedilmişti) "Adamın biri denize girmeye bayılıyormuş, girmiş ne olmuş" "ne olmuş abla" "denize girmiş bayılmış" o günü asla unutamıyorum. galiba ben de travma etkisi bıraktı. Bir psikoloğa gitsem çocukluğuma inse ilk rastlayacağı gün bu olur herhalde.

2 yorum:

jora silverstone dedi ki...

beni de çok etkiledi bu anın. gülmekten bayıldım :))

vedide yalınayak dedi ki...

ayşe'ye bu önemli gün ve anını bizimle paylaştığı için teşekkür ediyoruz. teşekkkürrler ayyyşeeee.