17 Temmuz 2008 Perşembe

taraf

ne yazacaktım unuttum. laptop açılana kadar kafamın içindekileri kaçırdım. neyse o zaman ben sizlere başka bir konudan söz edeyim. ankaranın da bazı güzel tarafları vardır. örnek olarak çamaşırların çabuk kurumasını verebiliriz. ankarada çok uzak orası bize dediğimiz yere en çok 45 dk'da varabiliriz. haftaiçi her sabah radyo odtü'de modern sabahlar dinleyebiliriz. başka güzelliği yoktur ankaranın. olsaydı beş yılda ben bulurdum inan buna.
istanbulun da bazı çirkin tarafları vardır diye devam edemeyeceğim. aslında yazının kurgusu açısından hoş olurdu öyle bir paragraf. ama ben iyi dursun diye yalan söyleyemem. ah bebek söyleyemem. istanbulun kötü taraflarını saymayı marifet sanan zevk fukarası küçük insan, bu paragrafım sana gelsin. istanbulun trafiği, düzensizliği, kalabalığı, pisliği de sana girsin.
şimdi uykum geldi yatıyorum. fatma sen yarın bize gel.

1 yorum:

vedide yalınayak dedi ki...

ben yarın size gelemedim. dün, önceki gün, bugün ya da. gelemedim gitti.