2 Eylül 2008 Salı

2 ramazan 2008

mercan dede mercan dede diye yıllardır duyuyorum. tipini tuhaf bulduğum için de dinlemeye yeltenmemiştim şimdiye kadar. bu sabah "nefes" albümünü indirdim. hiç de fena değil.
iftar için maklube yapmaya niyetlendim. nihayet havalar serinledi. dağ gibi ütülük çamaşır birikti. yetişirse ütü de yaparım bugün diye düşünüyorum.
derviş ve ölüm elime yapışan kitaplar arasında yerini aldı. son 100 sayfada takıldım. okuyamıyorum. halbuki güzel de kitap. neyse başka kitaba geçicem artık, pes ediyorum. sonunu da ayşe bana anlatır.
aslında hep susmak istiyor canım. ama yazayım gene de. çünkü uzun süre sustuktan sonra konuşmak icab ettiği zamanlarda normalde olduğundan daha kötü saçmalayabiliyorum. o yüzden de işte bu havalardan sulardan bahsettim.
bir de uzun hava ikram ediyorum buyrunuz:

Hiç yorum yok: