22 Mart 2008 Cumartesi

elinde matkapla bisiklete binen uykusuz kadın*

bauhause'a gittik. duvara matkapla monte edilecek bazı şeyler aldım. matkap kullanmayı öğrenince insan kendini çok güçlü hissediyor. duvarları delecek bahane aramaya başlıyor :) malesef eve geç döndüğümüz için monte işi yarına kaldı. ama bu gece uyuyamayacak olmamın bununla hiç ilgisi yok. çocukların ikisi de hasta. dakka başı uykuları bölünüyor.
bisiklete binmeye benzediğini düşündüm bugün hayatımın. hızı düşürdüğüm zaman dengesizleşiyorum. çok yavaşlarsam düşüyorum.

*ne o, birine mi benzettiniz?

1 yorum:

vedide yalınayak dedi ki...

evet birine benzettim. ayrıca bunu da çok sevdim: "elinde matkapla bisiklete binen uykusuz kadın"ı. evet bunu. hem de birine benzettim.

çocuklarının üzerinde çörekotu taşı madem nazardan pembe lekeleri oldu. çörekotu nazarı engellermiş. hem de sünnetmiş. kendi üstünde de taşı istersen.