9 Nisan 2008 Çarşamba

üşenmedi, yazdı

annemle yaptığım (monolog tadında) msn diyalogunu kaybolup gitmesine kıyamadığım için buraya kopyalayıp yapıştırıverdim, işte:


Nurnihal says:
aysel tezenin ustunde hasta bir hanim vardi
ben says:
?
Nurnihal says:
vefat etti
Nurnihal says:
kemik kanseriymis
Nurnihal says:
cok acisi varmis kurtuldu
ben says:
allah rahmet eylesin,
Nurnihal says:
ben de simdi aysel tezenden geldim
Nurnihal says:
tavuklu pilav bir de helva yaptik
ben says:
hmm tavuklu pilav
Nurnihal says:
yardima gittim
Nurnihal says:
ovlen namazinda kaldirdilar az oncede donduler tazen le enistten de yemekleri alip yukari ciktilar ben de az once geldim
ben says:
ben de çamaşır asacam

Nurnihal says:
namaz kildim
Nurnihal says:
ovleni
Nurnihal says:
ben de camasir asayim
ben says:
şimdi uyanırlar

Nurnihal says:
bugun sabahtan beri kostururyorum
Nurnihal says:
biraz dinlensem iyi olacak
ben says:
iyi hadi sen dinlenmene bak
Nurnihal says:
sabah bababn benimle gel bankadan para alalim dedi
Nurnihal says:
kiradan oteki evin vergisini odeyecekti
Nurnihal says:
asagi imindik jeton dustu
Nurnihal says:
ben dedim para karti sana vereyim sen cek
Nurnihal says:
senin yaninda nakit varsa bana ver
Nurnihal says:
varmis
Nurnihal says:
verdi ben de karti verdim
Nurnihal says:
alisveris yapmam lazimdi birdaha yukari cikmadim
Nurnihal says:
ayten tezede camdan bakiyordu
Nurnihal says:
cenaze arabasi gecti
Nurnihal says:
anladik komsu oldu
Nurnihal says:
ayten tezeyle alisverise gittik
Nurnihal says:
once benzinciye gittik
Nurnihal says:
tutturdu yine ben koyacam benzini
Nurnihal says:
cok irar etti allaha saldi
Nurnihal says:
birdaha binmem aararbana dedi
Nurnihal says:
ben de son olsun birdaha allaha salma dedim
Nurnihal says:
50 l aldi
Nurnihal says:
ordan simens servise gittim
Nurnihal says:
cam ocagin dugmesini siparis ettim
Nurnihal says:
40 ytl
Nurnihal says:
ordan bosa gittim
Nurnihal says:
ocak aldim ya cok iyi de su bile iz yapiyor
Nurnihal says:
leke oluyor
Nurnihal says:
lekede cikmiyor
Nurnihal says:
bulsik detejani cilarmadi
Nurnihal says:
domestos cikarmadi
Nurnihal says:
sikoc birayt la ovdum cizildi
Nurnihal says:
cok canim sikildi
Nurnihal says:
gidip ne yapacam dedim
Nurnihal says:
ilaci varmis servisete
Nurnihal says:
parlatiyormus
Nurnihal says:
bilseydim almazdim
ben says:
geri ver canım
ben says:
mecbur değilsin
Nurnihal says:
bir de yanarken ses yapiyor
Nurnihal says:
alirlarmi
ben says:
almak zrounda değil mi?
Nurnihal says:
begenmediysen getir demedi
ben says:
tüketici hakkı
ben says:
türkiyede pek olmuyor o işler gerçi
Nurnihal says:
sozlesmede alinmaz diyor
Nurnihal says:
satilan mal alinmaz diyor
Nurnihal says:
hasar satilmaz
Nurnihal says:
ordan da bir milyoncuya gittik
Nurnihal says:
kivir zivir birseyler aldik
Nurnihal says:
dia ya da ugradik
Nurnihal says:
orayada bim gibi bazi seyler geliyor
Nurnihal says:
dag icin kagit havlu asacagi bornaz asacagi tuvalet kagidi asacagi aldim
Nurnihal says:
yine oralarda bir karadeniz kahvaltilik satan biryer var ayten teze cok guzel oluyor dedi kahvaltilik dedi
Nurnihal says:
buyuk koyluy lermis
Nurnihal says:
rize helvasi vardi
Nurnihal says:
bazi peynir cesitleri falan aldim
Nurnihal says:
ordan geldik kilere
Nurnihal says:
bugun sebze gunuydu
Nurnihal says:
sebze meyva aldim
Nurnihal says:
yatal odamdaki sandalyeyi vermistim tamirciye ona ugradim yapmamis
Nurnihal says:
yarin yaparim dedi
Nurnihal says:
bir hafta oldu neyse
Nurnihal says:
ben ermara ugradin darilmasin diye
Nurnihal says:
ayten teze debime gitti
Nurnihal says:
sevimin evinin altinda bim acildi
Nurnihal says:
mahalleli cok sevindi
Nurnihal says:
adim basi bim oldu
Nurnihal says:
ancak yeter
Nurnihal says:
eve geldim sekerim dustu heryerim titriyordu
Nurnihal says:
bir de baktim baban da geldi
Nurnihal says:
evde yemek yok yemek yemeye gelmis
ben says:
hehe
ben says:
ne çok yazmışsın

Nurnihal says:
aten teze de anahtarini bulamadi arabayami dustu dedi
ben says:
ben de bu arada bilimsel bir teste katıldım online olarak
Nurnihal says:
o yorgunlukla birde asagi indim arabayi aradik yok
Nurnihal says:
dedi bime girerken elimdeydi bimde dusurdum her halde
Nurnihal says:
cantalara baktim yo dedi
Nurnihal says:
babana seci ben de bime gotureyim dedim orada birdaha balti binden aldigi seylerin arasindan cikmis
Nurnihal says:
ordan kurtuldum eve geldim indimciktim yuktasidin nerdeyse bayikacam
Nurnihal says:
baban da acele ediyor
Nurnihal says:
isi var gidecek
Nurnihal says:
ayseltezen de bir taraftan cagiriyor
Nurnihal says:
babana hemen yumurta kirdim
Nurnihal says:
helva penir salata yedik
Nurnihal says:
ikili ekmegi nerdeyse ikimiz yedik
Nurnihal says:
ben hemen kostum aysel teyzene
Nurnihal says:
ordan isim biter bitmez eve kostum namaz gecmesin diye
Nurnihal says:
simdi de yemek yapacam
Nurnihal says:
nohut pilav cilek kompostosu
ben says:
ben de buğdaylı yoğurt çorbası ile karnıbahar yemeği yaptım

Nurnihal says:
yazapken dinlendim simdi ikindiyi kilip islere bsliyayim


işte Nurnihal hanımın bir günü de böyle geçmiş :)

1 yorum:

vedide yalınayak dedi ki...

üşenmedim okudum. çok zevkliydi :)