19 Nisan 2008 Cumartesi

bat dünya bat

maymuncukla, hatta maymuncuksuz kilit nasıl açılır bunu öğrendim teorik olarak. iki saatten uzun süren araştırmalarım sonucunda artık biliyorum mekanizmanın nasıl işlediğini. dört tane düğme var kilidin içinde her birinin belli oranda içeriye girmesi ve bu sırada başka bir aletle karşı kuvvet uygulamak gerekiyor. o kadar basit yani. malesef elimde gerekli techizat olmadığı, evde de benzer bir şeyler imal etmeyi bir türlü beceremediğim için (çorba çırpıcısının teli, eski bir el radyosunun anteni, bir kalemin metal cep askılığı gibi nesneler işe yaramadı!) kilitli kalan gerizekalı amerikan panel kapımızı açamadım. çilingirin yapacaği işin ne kadar basit olduğunu şimdi çok iyi bildiğim için de vereceğim 20 ytl içime daha çok oturacak. ilk iş bir maymuncuk edinmeye karar verdim. hiç hoşlanmıyorum başkalarından hizmet almak zorunda olmaktan.

Hiç yorum yok: