19 Kasım 2011 Cumartesi

Orda bir koy var uzakta

Biraz korkusuz biri gibi gorunebilirim belki, ilk bakışta. Öyle olmadığına sizi temin ederim halbuki, son tahlilde.

Bundan birbucuk sene oncesinden birbucuk sene oncesine kadar olan biten bir şey vardı. Bazı olan seyler oldururken bazıları ise bitiriyor azizim insanı. Bendeki de öyle bir şeydi iste, bitiren cinsten. Bitmeden ölmeyi istemediğim kadar ölmeden bitmeyi de istemediğimden kastım catlarimi. Öyle korkutucu göründüm ki gözüme kaslarımı çatınca ağzım yüzüm o kelimeler gibi birbirine girdi. "orda dur!" dedim ona. O aynadaki garabet yaratığa.

Öyle korkunçta ki dostlar; dost basa, düşman ayağa.. Duruverdim orda.

3 yorum:

gazoz kapağı dedi ki...

o sıralar hayatında yoktum. yüzünü görmedim. o şey hakkında hiçbir fikrim yok. o şey için sana destek olamadım. o şey benim hayatıma da bulaşmadı. dün seni rüyamda gördüm. seninle tanıştığımız yayınevindeydik. görüşmeyeli bir kızın da olmuş güya... bir yaşlarında falan. aynı benim kızıma benziyordu. zaten benim kızım da sayılır. Ali abi de vardı. kartopu mu ne oynadık. yıllar öncesine ve sonrasına ait gibiydi.

jora silverstone dedi ki...

şulenin önünde kar topu deyince seyit'in "olagelen olmaktadır" diye bağırarak kafama attığı kar topu geldi gözümün önüne. hey gidi be..

ben de bu yazıda anlatılan nedir onu tam anlamadım. bir buçuk sene önce ben neyin dibindeydim onu iyi hatırlıyorum ama.

vedide yalınayak dedi ki...

herkese geçmiş olsun o zaman.