25 Ekim 2010 Pazartesi

ağzın bal yesin hakan abi!

az önce yenişafak'ta kendisiyle yapılmış röportajı okurken hakan albayrak'a olan saygım ve muhabbetim daha da arttı. kendisine fethullah gülen hocaefendi ve cemaatle ilgili eleştiri yaparken "çok radikal" şeyler söylemiyor oluşunun, uslubunu yumuşatmasının nedeni sorulduğunda cevabına şöyle başlamış:

"-seviyorum."

ümmete böyle kalp lazım. cevabın gerisini okumadım bile. severek başlayınca sonunun nereye gideceği belli..

israile duymadığı kini fethullah hoca cemaatine duyan adamlar var. burada hatalı bulmaktan, kınamaktan, düzelmesini istemekten filan söz etmiyorum. nefret ediyor adam yahu. biz birbirimize "öteki" çekerken birileri cümlemize giydiriyor.
Allah bize merhamet eylesin; birbirimize karşı her şart altında muhabbetimizi daim ziyade etsin. hiçbir zaman kardeşlik yakınlığı duymadığı müslüman gruplara, en ufak bir hatalarını gördüğünde savaş açanlardan olmayalım inşallah.

yazının devamını okumak üzere blogger'dan çıkıp yenişafak'a geri döneyim şimdi.

2 yorum:

gazoz kapağı dedi ki...

Fethullah hocanın yaptığı yorumun ardından uyduyla çeken kimi islami yerel kannallardaki yorumları dinleyememiştim bile. korkunçtu. "anlamıyorum, kızıyorum, ne demek şimdi bu.." gibi kızgınlık belirten ifadeler değildi. yazamayacağım kadar fenaydı.

vedide yalınayak dedi ki...

'birbirinizi sevmedikçe iman etmiş olmazsınız' diyor ya Efendimiz, biz de bu vesileyle şahit oluyoruz çok şükür. Allah razı olsun Hakan Albayrak'tan.