23 Eylül 2010 Perşembe

kayış koptu

eğer ben erkek olsaydım ve karım da ben gibi bir kadın olsaydı asla baba olmak istemezdim. zira ben gibi bir kadının hamilelik döenmi çekilmez oluyor. fiziki ağrılar merhamet edip pek yoklamıyorlar ama üzerimde milyarlarca cin tepiniyor. sinirli, kızgın alıngan, ağlak, çaçaron, şiddet yanlısı bir yaratık oluyorum. buna rağpmen dokuz ay sonra içimden masum bir şey çıkıyor. üçüncü kez o masumiyetle tanışma adına kezzaba batırılmış günler yaaşatıyorum çevreme. eğer teknoloji bize kazık atmadıysa bu sefer kızımız olacak. attıysa çete kuracağım.
soru 1- onca zaman neden nette yoktum ayşe?
cevap 1- çünkü uyuyordum, hamileler uyur.
selametle

2 yorum:

jora silverstone dedi ki...

yasasiiiin! cok cok cok guzel bir haber bu! masallah barekallah! ne zaman tesrif ediyorlar prenses hanim dunyaya? cok sevindim yahu. zaten yusuf'la latifi cok ozlemistim. simdi bir de kucuk hanima kavusmak icin gun sayicaz desene :) ya ne guzel bir haber bu.
bence senin kocan, senin erkek olacaginda olabileceginden cok daha sabirli ve olgun bir adam. iste seni ucuncu defa anne yapan faktorlerden biri de bu hayatta :P aslinda benimki de oyle. empati kurunca ben de diyorum nasil tahammul eder filan diye. erkek boyle bisye galiba. ayrica onlar da kadin olsa bizim tahammul ettiklerimize tahammul edemeyebilirlerdi.. Mevlam ne guzel yaratmis, yerli yerimizde.

gazoz kapağı dedi ki...

:) sağolasın, inşlh aralık sonunda. gerçi sen ben doğum tarihim konusunda benden iyisin, belki sen belirlersin:)