15 Şubat 2010 Pazartesi

pazar günü

internete az girebiliyorum lakin bunu yazmak için azı yanaklarından çekiştirip genişlettim. pazar günü hava da güzel olunca. evde otura otura tozlanmış ayaklarımızı hareket ettirip hayvanat bahçesine gittik. tam önüne gelmiştik ki karşı şeritte bir adamın kanlar kanan eliyle arabaları durdurmaya çalıştığını gördük. insafsızlıklarından değil tabii tedirginlikten kimse durmuyordu. yasak bir u dönüşüyle adamı arabaya aldık. sanırım ilk kez döner bıçağıyla parçalanmış bir el görüyordum. kavgadan dedi, abim yaptı dedi, üç gün yemek vermedi dedi, memlekete dönücem dedi, yusufun bakmaması için gözlerini kapadım. koltuğa yerlere kan damlıyordu. adam selpak istedi. ben de aksın endişelenmeyin dedim. adam para da istedi. o anda eli parçalanmışken bunu düşünebilmesini takdir ettim. ben olsam sadece elimi düşünürdüm. acil serviste bıraktık onu. hayvanat bahçesine döndük.

Hiç yorum yok: