3 Haziran 2009 Çarşamba

gizliajans

üzülerek söylüyorum ki alper canıgüz'ün kitaplarının benim açımdan en iyiden daha az iyiye doğru sıralaması şöyle:
1- tatlı rüyalar
2- oğullar ve rencide ruhlar
3- gizliajans

gizliajansı da beğendim. ama malesef diğer ikisi kadar değil. umarım bu gidişat değişir. kötüye de gitse en kötü haliyle bile alper canıgüz ne yazsa severek okuyacağıma inanıyorum. belki de ilk kitaptan sonra sinema ve tv dizileri etkisiyle bendeki sürprizli sonlara olan aşinalık artmıştır da etkilenme düzeyim düşmüştür. o da olabilir bak. en çok nedense adamın navigasyonunu yapmasına güldüm. bir de o fezai bey kafamda trt'deki gençlere öss tüyoları veren tonton adam şeklinde canlandı.

alper canıgüz kitaplarını, okunduğu hızda yazabilse ne hoş olurdu. hiç olmazsa ayda bir kitap filan yazsa. dizi senaryosu yazsa o da çok süper olur.her halükarda fevkalade bir yazar. sevgiler.

5 yorum:

gazoz kapağı dedi ki...

hiç okumadım. okuyayım bari. bir de bu aralar bana hediye ettiğiniz ama sizde misafirlikte kalan "yolda"yı okumak istiyorum. mümkün müdür?

jora silverstone dedi ki...

tabi getiririm onu ben geri. keşkülü de iade etmem lazım. bir de okuyacağımı artık sanmadığım 9. hariciye koğuşu var.

vedide yalınayak dedi ki...

allah allah.. ben de aynı sıralamayı en az iyiden en iyiye doğru kaydı şartıyla yapıyorum. enteresan geldi şimdi bu bana:)

gizliajans üzerine bir yazı yazma planım var, epeydir. bakalım ne zamana nasip olacak..

jora silverstone dedi ki...

merakla bekliyorum yazını. belki ben birşeyleri gözden kaçırmış olabilirm. görüşüm bulanık şu sıralar..

vedide yalınayak dedi ki...

yazıyı yazamadım ama ekşiye alper canıgüz'le ilgili bir yazı yazdım. anlatmak istediklerimi özetleyen bir şey. zaten ne demişti exupery "eklenecek bir şey değil çıkarılacak bir şey kalmadığında mükemmele ulaşılır" saygılar falan.