6 Aralık 2012 Perşembe

kim bilir bu gidişin..

yatağımda sinsi kirpiler dolaşıyor geceleri. gecelerden arta kalan zamanım daha da beter. işler gözümde büyüyor, lokmalar ağzımda büyüyor, çocuklarım gelişigüzel bir anne bakımıyla şöyle böyle büyüyor. bu sefer doğuya gidiyorum. bitmek bilmez bir haziran ülkesine. bavullarımı hazırladım sayılır. ama kafamı hazırlayamadım. o şimdi tilkilerle çakallarla dolu. nöronlarım sek sek oynuyorlar.
her şey olur. olacağına varır. olagelen olmaktadır. olanda hayır vardır. ol demekle olmuyor. ne oldum demiyceksin ne olucam diyceksin.
bak diyorum işte: ne olucam ben?

1 yorum:

vedide yalınayak dedi ki...

ikielem yaşıyorum. İkilem yaşıyorum bir de. Bir ikilem bir ikielem. Sözümü kesseydi en başta biri, bir yaşardım.

Yaz hep n'olur. Ne yazarsan yaz en az bir okuyucun olacak olduğumca. Hafife alma, içinde birçok iki olan bir bir bu. Şimdilik.