26 Kasım 2012 Pazartesi

hiç keyfim yok a dostlar. bu postumu karanlıkta yazıyorum o yüzden klavyeyi hiç seçemiyorum. ayrıca gözlerim yoruluyor. bu günlerde içim yoruluyor. uzun yıllardır haberleri takip etmiyordum. eski bir muhabir olarak sebeplerim vardı. (olayın kendisi artı haberin verilişi artı haberin algılanışı artı haberle muhatap olan insanların yorumları eşittir cinnet) son 10 gündür haberlerle yeniden yüzleşmeye kalkıştım. o sebeplerimin ne kadar da makul olduklarını iyice anlamış oldum. alem g.t olmuş ve benim elimden bu konuda gelen hiç bi şey yok. asabım bozukken kötü bir anne ve kötü bir eş oluyorum üstelik. karanlıktan hoşlanmıyorum. karanlıkta öcüyle karşılaşabiliriz. arkamızdan sinsice yaklaşabilir. pıst diye kuağımıza üfleyebilir veya omzumuza dokunabilir.

Hiç yorum yok: