25 Temmuz 2012 Çarşamba

mutsuzlaştıkça çirkinleşiyorum.

5 yorum:

vedide yalınayak dedi ki...

çirkinleşme. çok çaba sarf etmen gerekir çirkinleşebilmek için. o çabayı sarf etme. ha sarf edilecek çaba bünyede durmaz dersen ki olabilir o çabayı başka şeye sarf et. a! neye acaba?

jora silverstone dedi ki...

hiç çaba gerekmiyor, öyle durduğum yerde çirkinleşiyorum. hiçbişey yapmadan çirkinleşiyorum. sonra da çirkin şeyler yapmaya başlıyorum. mutsuzlaştıkça mutsuzlaştırıyorum ayrıca da.

gazoz kapağı dedi ki...

mutsuzlukta şeytan gibi taşlanabilir mi acaba? evin önünde koca bir kaya var. ne düşünüyorum ben? çok güzel şeyler düşünüyorum

jora silverstone dedi ki...

ben çok mutsuzum diyorum sen çok güzel şeyler düşünüyorum yazıyorsun. zorunuz nedir kuzum? böyle mi taşlıyoruz mutsuzluğu? olabilir aslında.

gazoz kapağı dedi ki...

valla mutsuzluğu bilmem ama ben bir taş yedim. olabilir yani:)