27 Temmuz 2012 Cuma

bugün rahat bi 40 derece vardı. ayrıca hala çok mutusuzum. kimse de beni sevmiyor. ergenim yani. gidiyim balkona bi sigara daha içeyim. belki geçer. sıcak başıma. vay başıma. insan kendisini tümünü seç, sil yapabilse negzel olurdu a dostlar? intihar nasıl ediyorlar ya? onu hiç anlamıyorum. bende böyle bi çantamı alıp çekip gitmek isteği uyanıyor genelde. bi de saçlarımı kesmek. önce saçlarımı kesmek sonra çantamı alıp gitmek. ama bunları yapamıyorum. çocuklarım var. saçımı bile kesmemden hoşlanmıyorlar, nasıl gidyim çantamı alıp. çantayı almak çok önemli.

3 yorum:

gazoz kapağı dedi ki...

burada da bir o kadar derece sıcak vardı. ben saçımı kemek isteyince evdeki kimseyi sallamıyoprum. bu bile çok iyi geliyor. bacak kadar çocukları sallamadan bir şey yapabilme özgürlüğü, dene gör. çantanı ise alıp gitme, gidilecek daha güzel bir yer yok ya. çantan yanında olsa bile, her taraf buruş buruş. üstelik kim ergen değil ki... mesela ben ergen olmasam iyi olurdu. fakat özellikle bu aralar sivilcelerim bile çıkıyor

jora silverstone dedi ki...

:) eksik olma ayşe, bir depresifi gülümsettin. sevaptır.

vedide yalınayak dedi ki...

Ayşe'nin dediklerine kakılıyorum. Neyse ki Ayşe'yi bunun üstüne kelam etmiş buluyorum ve dediklerine katılıyorum.