9 Haziran 2012 Cumartesi

bir de şöyle bir şey var. mesela ben oğlumu bekliyorum. bir spor kursundan çıkacak da eve gideceğiz. çoluk çocuk parklara döküleceğiz ardından. zevcimle "sen uğraş" ben " azıcık da sen uğraş şu veledlerle" diye gergin gergin bakışacağız. ama eve gitmedim daha, oğlumu çay bahçesinde oturmuş bekliyorum. iki büyük çay içtim. yan taraftaki çay bahçesinde bir ingilizce kursunun ilkokullar düzeyindeki sertifika töreni var. izleyelim bakalım. izlemeyeceğiz de ne yapğacağız. kitap almamışım yanıma... Önce dans ettiler. sonra Kareoke... ardından salsa gösterisi ve ney dinletisi... Şol cennetin ırmakları... ey gidi kapitalist dünya... Neyse çocukları da yıkamak lazım. hafta sonu... aman ya...

2 yorum:

jora silverstone dedi ki...

alem mobil olmuş. ben yaya kaldım.

gazoz kapağı dedi ki...

ilahi şarrkı sözü müsün kız