4 Kasım 2010 Perşembe

şiştim ama patlamadım

gecenin bir yarısı avuç içlerimde dayanılmaz bir kaşıntı hissederek uyandım. deliler gibi bir sağ elimi bir sol elimi kaşırken (aynı anda ikisi birden yapılmıyor) bir baktım ki ayaklarım da kaşınmaya başlamış. derken kulaklarım, sonra dizlerim.. bir kaç dakika sonra yüzüm, dudaklarım hatta dilim şişmeye başladı. kalp atışlarım da fena halde sıklaşınca endişelenmenin zamanı gelmiş olabilir diye düşündük (osmanla beraber, onu da kaldırdım çünkü beeey bey kalk bana bir haller oluyor amanıın nidalarıyla). çocukları karga tulumba arabaya atıp acile koştuk. bana bir oda verdiler, soyup önlük giydirdiler. bütün vücudum kıpkırmızı olmuş ve şişmişti. miğdem bulanıp başım dönüyordu. sonra bir adam gelip damar yolumu açtı, kan almaya başladı. ben o esnada bayılmışım. ayılmam çok acayip oldu. bir başka alemdeydim, rüya olabilir ama neydi bilemiyorum, gözlerimi açınca dört beş tane telaşlı suratla burun buruna geldim. birisi orama burama bişeyler yapıştırıyor, beriki tansiyon aleti takıyor, bir koşuşturma ortamı. neredeyim kim lan bunlar demin neredeydim filan diye düşünüyorum ama konuşamıyorum da. sonra yavaş yavaş açıldım. serum takmışlar. alerjik reaksiyonmuş. ama neye alerji? kimsenin bir fikri yok. semptomu tedavi ettik geçmiş olsun gene olursa gene bekleriz dediler. teşekkür ettik. biraz da kraker meyva suyu filan verdiler.
şimdi de biraz kırıklık var. film seyrediyorum. el secreto de sus ojos. 10 dk blog arası. devam.

3 yorum:

vedide yalınayak dedi ki...

amanın! Aman Allahım! Hay Allah! Hey Allahım Ya Rabbim Ya Rasulallah! tövbe estağfirulah...

çok geçmiş olsun sevdiceğim. tekrarlarından sakınınız.

gazoz kapağı dedi ki...

Allah Allah, her şey bir yana seni eve nasıl göndermişler. insanın neye alerjisi olduğunu anlamak için bir yığın test yapılıyor artık. Canım ihmal etme. muhakkak hassasiyetini tespit ettir. Bana da fi tarihinde olmuştu. çok fena bir durum biliyorum. Ayşeciğim hakikaten tetkik et. çünkü bünyen musaitse yeniden yaşanabilecek bir olay bu

jora silverstone dedi ki...

burada doktorlar o kadar rahat ki anlatamam. yani olecek olsan endise belirtisi gostermiyorlar. yapilabilecek tedavinin minimumunu uyguluyorlar diyebilirim. canini kurtarip birakiyorlar :) ama acayip sevimli ve guleryuzluler. zaten mutluluktan iyilesiyorsun :P

adamlarin mantigi soyle: bunun neye alerjisi olursa olsun uygulayacagimiz tedavi ayni dolayisiyla tesbitle ugrasmaya luzum yok. bi de burada alerji o kadar yaygin ki, marketlerde alerji ilaclari ekmek su gibi satiyor. hangi birine test yapsin. zaten binlerce dolarlik faturayla cikiyorsun hastaneden!
velhasil ilacim elimin altinda. muhtemelen bozuk sekerleme yuzunden oldugunu dusunuyorum. ya da ilac etkilesimi. siklikla basima gelecegini pek sanmiyorum. endiselenecek bisey yok insallah. tesekkur ederim alakalariniza..