13 Aralık 2009 Pazar

günlük

marketten gribi hafif geçirmeye yardımcı olacak türden ilaçlar almıştık bulunsun diye. nihayet dün lazım oldu. baktım bir tanesi gündüz için birisi gece için. gece için olanı üzerinde tarif edildiği ölçüde içtim. yarım çay bardağı filan içmem gerekiyormuş. madem dünyanın en iğrenç ilacını üretiyorsunuz bari konsantre edin de bir kaşıkta kurtulalım diye düşündüm. şurubun içeriğine bakmak biraz geç de olsa aklıma geldi. %10 oranında alkol varmış. bünye alışık değil tabi, bir saat sonra sızıp kaldım. kütük gibi uyumuşum. bir daha da içmem. tövbeler olsun. ilaç olarak caizdir biliyorum da ben bir daha öyle uyumak istemiyorum :)
benimle birlikte zehra da hasta. ihsan iyileşti neyse ki beş günlük yüksek ateşin ardından. çok zayıf düştü. çok üzüldüm.
bu arada trafiğe yalnız başıma iki defa çıktım. hiç eğlenceli değil. çok tehlikeli hatalar yapılabiliyor. aval aval gitmemek lazım.
insan kendi blogunu günlük gibi kullanabilmeli arada bir de olsa, di mi canım?

Hiç yorum yok: