6 Nisan 2009 Pazartesi

ekmek teknesi ne güzeldi yahu

ekmek teknesi pazartesileri yayınlanıyordu. biz pazartesiyi aslında hiç sevmiyorduk. ama akşam ekmek teknesini seyredeceğimiz için pazartesileri aslında hiç sevmediğimizi filan unutuyorduk. osmanın da benim de ailemiz uzaktaydı. ekmek teknesini seyredince evimize gitmişiz gibi oluyorduk galiba. bana öyle oluyordu. osman da epey memnun görünüyordu. kirliyle cengize bayılıyordu özellikle. ben hepsine bayılıyordum. ekmek teknesini yaratan rabbime şükredip duruyordum.
bu akşam trt6'da sanıyorum ilk bölümüne rastladım. heredot cevdet nuh tufanını anlatıyordu. "hepsi suyun altında kalmışlar, çoluk çocuk kadın erkek hostes mostes..." :)))
çok özlemişim, gözlerim doldu. yeniden seyredeyim bari bir yerlerden bulup.

bu arada mr hala korkunç bişey. ama gözünü kapalı tutarsan daha az mezara benziyor.

Hiç yorum yok: