25 Şubat 2008 Pazartesi

üç gün üstüste kaldım.
en son perşembe gecesi kalmıştım annemin yanında. bugün pazardı ve ben hala kendime gelemedim aslında. ama yarın gece yine ben kalmaya gidicem. Allah'tan annemin yanında zindeleşiyorum, iyileşiyorum.. inşallah servisteki tek kişilik tek oda çok yakında boşalır da oraya biz geçeriz. 3 sandalye üzerinde uyumak baya yorucu oluyor. hastanelerde de hep erken kalkılıyor. sabahın yedisinde kahvaltı mı olur canım ?

bana yeni telefon aldık bi de. nokia 5300 ekspres müzik diye bi şey. çok sevindim.

2 yorum:

ayse dedi ki...

telefonun hayırlı olsun. geri döndüğüne çok sevindim. sanki burası ikimizin eviymiş, sen eve dönmüşsün gibi oldu :)

ayse dedi ki...

telefonuna az evvel hepsiburada.com'dan baktım. gerçekten çok güzelmiş. müzikli felan laylaylom..