29 Nisan 2013 Pazartesi

Domates çekirdeklerim kuruyup tohum oldular. Onları toprağa ektim.

6 yorum:

gazoz kapağı dedi ki...

ama toprağı plastiğe tıkıştırmışsın, üzgün domateslerin olur bak karışmam

jora silverstone dedi ki...

O plastik şişeyi geçici saksı olarak kullanmak bahçıvanın fikriydi aslında. Gerçi başka bir çiçek için yapmıştı, o çiçek de soldu. Ben de onu söküp yerine domates ektim ama muhtemelen haklısın, domates olsam ben de hoşlanmazdım bu durumdan! Yine de diğer bitkilerden tecrid etmem gerekiyor, çünkü domates daha az sulanması gereken bir bitki. Şimdilik idare eder inşallah, ilk fırsatta saksı veya daha iyisi 5 kgluk yağ tenekesi ayarlamaya çalışıcam. Tabii filizlenme olursa! Şimdiye kadar bi hareket olmadı :(

gazoz kapağı dedi ki...

ayşe kuzum, yardımcı bahçivan, seni, yeşilçam filmlerine mi attılar gavur illerinde, bir de dönmek istiyorsun, nayır buna inanmıyorum

jora silverstone dedi ki...

şimdi altın kafes derdim de bülbüllük taslamak gibi olur, demiyim bari :) elhamdülillahi Rabbil âlemîn. hakikaten acayip bir âlem burası..

gazoz kapağı dedi ki...

canım ya, sen nelere layıksın ben seni daha iyi yerlerde görmek istiyorum, mesela istanbulda bir çay bahçesinde görmek istiyorum (mümkünse yanında da ben olayım, kendimi de iyi yerlerde görsem iyi olur)

jora silverstone dedi ki...

Amin :)