15 Şubat 2011 Salı

külah

ateistlerin bir kısmı müslümanların büyük bir kısmından daha çok Allah'la meşgul oluyorlar. ömürleri senden benden daha fazla Allah'la geçiyor.
sahiden Allah'ın olmadığına inanabilen, bu konuda içinde hiç şüphe kırıntısı kalmaksızın mutmain olabilen birisi var mı acaba?
vardır belki.

inanmakla inanmamak da acayip şeyler. gidip gidip bir noktada yani en o bıçağın ince yerinde ya da ipin üzerinde yürürken -güzel bir metafor uyduramadım, anla sen onu- ya o tarafa ya bu tarafa düşmek gibi. ama o ana kadar aynı. düşmek diyorum bak. ikisi de bence istemsiz oluyor. sebepsiz olduğuna inanmıyorum ama o anda yapılan bir tercih değil, bir düşme.

osman'ın tweeter hesabından otisabi'nin yazdıklarına bakıyordum, oradan geldim buraya. john lennon'ın jealous guy şarkısının sözlerindeki guy'ları god diye okuyunca çok anlamlı oluyormuş diye yazmış. daha önceden ekşisözlükte okuduğum pek çok yazısını düşündüğümde farkına vardım ki adamın Allah derdi bitmek bilmiyor. sahiden benden daha fazla meşgul oluyor Allah'la. aptal adamın ateizmi de aptal adamın dindarlığı da benim için aynı. ama aklı çalışan ateistle karşılaşınca korkuyorum. hayır ateistten korkmuyorum. ateist olmakla olmamanın akılla filan alakası olmadığı gerçeğiyle yüzleşmek korkutuyor beni. külah kafaya yapışık değil ya.

Allah hidayet üzere olanlarımızı hidayette sabit kılsın, olmayanlara da hidayet nasip etsin.
mübarek kandil günü. tebrik ederim.

Hiç yorum yok: